Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 15 Ogos 2009

Sedih...Terkene Jangkitan....

salam,.. Ni nak cite pasal sakit mata lagi....memang lama beno, aku kena sakit ni. Aduhhhh...azab2. Semalam aku gi spital, aku kena OP buang selapu/lender d dlm mata ku ni. Pehhhh...boleh tahan, sakit giler d buatnye....tetengah aku menahan sakit, boleh pulak doctor buat lawak. Dia cakap apa nak taw......" mai sini sape nak tengok air mata darah"...Makkk aaiiii...doc ni buat lawak pulak.

Kuman  buat sarang dalam mataku. Tu la pasalnye kena buang selaput ni. Aduhhh... sakit doc, Alaaa.....sikit je.....yang sakit mata aku, bukan mata dia. Sabo.... je la aku.....Lebih kurang kul 5 ptg, aku terima 1 sms, alaaa makkk...aku dah janji ngan seseorg nak dtg umah dia. Malangnye aku kecundang dan aku minta maaf bebyk ngan dia. Sahabat yang aku maksudkan tu adalah Syana. Thank U Syana kerana ko memahami keadaan aku sekarang ni. Insyaallah kalau aku dah pulih, akukan dtg umah ko. Barang yang aku nak tu ko tlg simpan dulu ye...

Ni mata aku baru lapas di OP.....Menten ceria.....


Muka aku pun dah nampak cengkung cikitkan. Dah cengkung nampak tua la pulak. Apa2 aje la...korang layan je le.wakakaka....

Tiada ulasan: