Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Isnin, 31 Januari 2011

BANYAK DAPAT??...


Assalamualaikum.
Asal tahun ni sall dpt buah limau cina sgt la sikit. Kalau beli sendiri rasanya x sedap. Tapi kalau pree sgt2 lah sedapnya kan. Sall dah lah hantu buah limau. Caya x korang, sall kalau Dapat sekotak buah limau sall akan mengadap dan melantak sorang2 sampai habis. Alhamdulillah perut sall x sakit. Korang cam mn. Gila mkn buah limau mcm cik sall kita ni??..


3 ulasan:

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

opis ni hari2 kenduri limau cik sall oii...heheh siap bawa balik sekotak..tk sentuh2 lagi tu nk meh la dtg umah hihi

sall berkata...

lin: Makk..aii...manyaknye dpt imau. Jelesnya.

aishah berkata...

saya baru dpt limau sekotak td, bos bg.
he he he.

tengah tunggu ang pow dari bos plak nie