Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 2 April 2013

Ding Dang dan Tora...



Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Masih ingat lagi xlg jajan (kata org johor) ni???..
Bila buka bungkusan kotak ni, ada bermacam-macam menan.
Dulu cekelatnya banyak dan harganya murah. Lepas sekolah, mesti sall singgah kedai dan samba jajan ni. Bukan makan pun cekelat tu, tapi suka layan menan yang diberi.
Banyak jugak koleksi sall simpan. Yang paling sall suka menan cicak lembik. Cicak ni leh melekat kat dinding. Cicang ni sangat2 lembik dan mengelikan, tapi seronok.


Nyamiiiii...



Jumpa Lagi Jajan Seterusnya....







2 ulasan:

Adlin Mohamad berkata...

yea kami panggil jajan ..tp bila ajar anak panggil jajan terpingga2 diaorg hehehhe ..tora dtg lagi !!! dulu kt kpg nk beli ni x cukup duit maklum la mak noreh getah je adik badik 4org hehehe dulu jajan ni 1.00 kan kalau x silap la

sall berkata...

Adlin, Betul tu harga dulu RM1.00 je. Agak2nya sekarang harge jajan ni berapa la kan!!!..