Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Isnin, 13 Januari 2014

Hajat tercapai....

 Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Selamat petang semua. Cuaca yang mendung, sedap kalau pekena kopi o n kacang rebusss kan.

Ok la, ni cita semalam. Alhamdulillah tercapai jugak hajat untuk mencuba buat kek Rainbow ni. Memang memenatkan tapi bila dah siap segala penat lelah hilang seketika.

Amat2 teruja dan gembira bila dapat melihat hasil tangan sendiri. Pokok pangkal, kita kena usaha dan rajin kan..



Ini lah hasilnya....


Sekian...
Jumpa lagi...





3 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

somewhere over the rainbow

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

rajin sal baking..kita klu kek yg remeh temeh ni kita beli je..kekeke

Adyshariz berkata...

bial nk buat utk saya..