Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 27 April 2010

Apa Lah Aku...

Salam pepagi buta semua.

Dah naik mengoyan ke aku!!!...ni pepagi buta layan FB N terjah blog kengkawan. Bukanye ape, mlm tadi pak streamtx buat hal. Lembat giler, sampai aku naik bengang hantu tau.
Pehhh.....pepagi buta line mmg laju bedezup2. Puas hati dibuatnye. Perlu ke aku merajinkan diri, bangun pepagi buta, semata-mata tuk melayan semua ni????....
*
*
*
*
*sall*

Apa la lu (sall) kan lebih baik ko pergi ambil air sembahyang n ko sembahyang la sunat taubat ke, sembahyang sunat hajat ke, sembahyang sunat isthikharah ke...kan lebih baik. Besar pahalanye kan. ko kan banyak dose. ishk...ishk..ishk...
Sanggup ko layan Fb n jelajah bloggere ko tetengah pagi buta ni.......Tepuk dada, aduh sakit la...main2 ye...main2. Lu pikir la sendiri....

Dunia semakin hari semakin tua, dose aku mmg2 banyak giler, cukup kah berkalan nak ku bawa ke alam kubur???. Anak Cina Makan Pengat, Sindri mau Ingat la.....

Jaga2 ada orang follow.....

Tiada ulasan: