Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 29 April 2010

Jom teka....

Salam,

Ni cerita pasal Giveaway yg aku buat. Tiada sambutan yang memberangsangkan. Sedih sangat2. Mmg tak best ke???...Kenapa???....

Dengan ini aku nak bg klu sikit ttg Teka-Teki Giveaway ..

Jom tengok gambar ni,
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
klunye adalah Benda k..Biar sampai menggunung...
Cuba teka. Senangkan....

Dibawah ni adalah nama2 bloggers2 yang sudi join contest aku yg tak seberapa hebat korang, hadiahpun xla mahal sangat huhuhuuu. Ok kengkawan aku berharap sangat2 pd korang cuba teka lagi . Seberapa banyak korang nak teka, teka la. Hanya 1 jawapan yg betul dan tepat je yg aku pilih k. Bagi jawapan di kotak komen haku je. Kepada blogger yang lain dijemput turut serta sekali. Tinggalkan jawapan anda dikotak komen aku k.



Bloggers yg join:-

Apa tunggu lagi jom join contest haku ni....

Jom...jom...jom...jom
Jom teka teka....:>
Ada hadiah menant anda.
Siapa cepat dia dapat.

Tinggal 5 hari saja lagi...

4 ulasan:

AishaAminudin berkata...

ala janganla sedey2 sall.. kami share 4 org jelah..

Tercipta Untukku dan Untukmu berkata...

aduss sal aku yg benggong sejap ni...naik guling mata aku tgk klu ko ni...nnt dah dapat jawapam aku bagitau ko yea skang tgh pikir lagi apa jawapan teka teki ko ni hehehe jgn sedih2 k...aku ada tuk support ko nya teka teki ni hehehe

Nia berkata...

susah ni yang, bukan tak sudi join, tapi akak tak reti...

i teka air minuman boleh ke?

eh,..jap, nak jawap tinggal kat mane, nanti i check balik arr.

::Kak Sambal:: berkata...

Salam perkenalan,

saya teka tabung nuri or beg nuri... yang penting ia dari kelab nuri yang Bank Rakyat tue...