Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 22 April 2010

Story pemenagku yg ke-50.

Salam,

Lanun, Lanun, Lanun......nak buat pengumuman. Pengumuman lagi hahahaha...
Ni kalau rini tau mampuis lanun kena tikam. Hari tu dah la muka dia haku tempek dalam blog haku, ni pulak story dia haku tempekkan. hahahaha.....nama pun lanun, dah pasti la main kotor kan. Jgn marah cik rini. Ok ni aku copy cerita si adik manis yg telah menang menjadi follower haku yg KE-50 + anniversary blog aku yg dah setahun ni..
*
*
*
*
*
*
*




Siang td jln2 ke blog kwn2, tiba di rumah salldannrizz, mcm biasa selongkar entri dia. Dr atas terus ke bawah. Tetiba……...aik...….mcm kenal je gmbr ni.........apasal gambar aku kena tepek kat sini? Dah mcm gambar wanted je aku tgk. Kekeke…....Apa dah jadi? Rupa2nya sall wat surprise pd follower dia yg ke-50.

Masa aku joint jd follower dia, nmpk no 50 tu, mmg dah terpikir pasal reward2 ni. terdetik jugak kat hati, sall tak nak bg reward ke kat follower dia mcm org lain buat tu. tp sall tak bg tahu pasal ni, aku pun buat dek je la. Tup2 muka aku terpampang besar kat entry dia. Malu la wei….sall, aku ni pemalu tau. Ha…korang tgk la kat
sini.

So, sall suh buat entry plak tuk reward tu ala2 aku suprise terkejut la kan. hihihi…..time tulis ni surprise dah hilang la sal ;) tp masa memula tu, dup dap dup dap gak. tak baca sgt apabenda yg sall tulih. terus merenung gmbr ku ittew btl aku ke tak ni. hihihi....honestly, mmg terkejut la, tetiba je dpt hadiah katanya. Tp hadiah apa ek? Excited nak tahu hadiah apa ni? blh request tak? Kihkihkih…..demand plak aku kan. dpt airtime pree dan promot muka aku secara tak langsung dr cik sall pun dah kira baguih dah tu. mekasih la no…..glemer haku kejap ^^

Pape pun, thanks a lot sall. Kali ni rezeki haku. Lain kali, rezeki korang plak. So, rajin2 lah jadi follower sall atau org lain yg suka bg hadiah2 ni. masuk contest pun blh. Seronok tau. yang penting apa kwn2? KERJASAMA!!!! kata wonderpet. hahaha..........

Amaran keras : jgn percaya gambar 100% cik sall ye. Byk gmbr yg telah di”kedaigambar”kan, termasuk gmbr tu. hahaha….paham ke?
(Yg ni lanun kurang faham kihkihkih....)

Balas si Lanun:

Tin...Tin..Pon..Pon...Lanun dah masuk :>

Adik manis marah kat aku ka?? pasal aku tempek gambo ko dlm blog haku? Ni namanye surprise....terima kasih byk2 kerana sudi menyiapkan story cun melecun ni. Ttg adih tu kena la tungguuuuu.....jgn muak2 jenguk2 terjah blog haku k. Betul kata awak, yg penting ada la kerjasama!!!!kata wonderpet. Minah kartun betul ko ni..apa2pun tahniah.

Bestnye kalau ada orang menghargai kita :>...








*****Jumpa Lagi Ya...*****


2 ulasan:

AishaAminudin berkata...

aku yg jeles tahap gaban ni... huh..

Rini berkata...

yiha...yiha...cobow dtg nak lawan lanun ;)