Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 17 April 2010

Hantu Cake.....

Salam,

La...la...la...la...

Ok tak Templet baru haku ni...

Bukannye ape, aku ni mmg suka sgt ngan bebunga2. Baru sat tgk citer Hantu cake, bab yg akhir sekali. Pehhhh.....set bilik tido tu sungguh lawa bangat. Buat aku geram je. Sok kalau aku gi shopping akan ku cari set cadar berbunga2 mcm citer Hantu cek tu, cantik, cantik mcm blog haku ni kan....huhuhuhuu...

5 ulasan:

AishaAminudin berkata...

cantikkkk... cam tuAN nye

sall berkata...

tima acih....

Ain berkata...

hantu kek???

citer apa tu???

cantik deko baru nie....

sall berkata...

Ain :
Ni mesti x tengok cite cerekarama malam tadi ye.

Diarihatiku1976 berkata...

cantikkkkkkkkkkkkk