Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 25 April 2010

Tag dari Rini...

Salam di pagi hari,

Buat2 raji menjawab tag yang di beri oleh gadis manis iaitu cik RINI. Lama gak xdpt tag sebegini rupa. Tapi yang ni mencabar cikit tuk aku menjawabnye. Pehhhh meleleh air ketiak haku menyiapkan soalan exam ni. Layan......


[1] 3 Names in your inbox cellphone

1. adik
2. bonda
3. pakweku

[2] Your main ringtone/ nada deringan utama anda?

Yang sedap di dengar la...

[3] What U did at 12 last night

Tido awal la. Becausa peakweku nak tuttt.....

[4] Who was the last person [S] U went out with? Where

jap lagi nak Kuar jln2 ngan pakwe kecilku Rizz, gi bday baby hasnita di Sungai buluh.

[5] The color of T-shirt you're wearing now

Hitam la.....menampilkan kekurusan aku...


[6] The last thing you did?

korek tahi hidung yg telah lama membeku. eeeeyekkk...pengotornye aku

[7] 3 of your everyday favourite items?

1. Laptop
2. masak
3. sukan

[8] The color of your bedroom.

janji Sejuk mata de memandangnye

[9] How much money in your wallet now?

Aaayoyoyoyo....nipun mau tau ka??tgh nywa2 ikan la...

[11] Your favourite song

Semua lagu layan janji sedap di dengar..

[12] What will you do next weekend?

Plan nak gi umah pren iaitu illa n adlin bday anak2 mereka. Dan pos barang...

[13] When was the last time U saw Ur Mum?

hari2. Setiap saat, setiap detik bro...

[14] Where is she now?

Di kampung laa...

15] When was the last time you talked to your parents?

Baru je....mereka semua pergi zoo melaka. huhuhuu...xdpt ikut.

[16] Who is the last person that texted U?

adik aku la

[17] Where did U have your dinner lastnight?

Di umah je...

[18] The last suprise you got?

Bulan depan akan aku umumkan pemenang contest yg aku buat ;)

[19] Last thing U borrowed from ur friends?

emmm...xdak la.....

[20] Who is ur BF/GF or husband/wife?

uuuuu....ramai bro....tak terkira hihihihihi....

[21] What do you feel now?

gelisah + sedih..

[22] Wanna share with who?

Nak share pd kengkawan la..

[23] Who knows ur secret?

pendendam hahahaha...Lanun kan.:+

[24] They keep ur secret?

harap2 gitu la..

[25] Are you angry with someone?

emmm....

[26] What do you order at McD?

Dengan jujurnye aku dah lama x makan McD.

[27] The last time you felt so sad?cc

yang dah berlalu xperlu diinagt lagi

[28] What is your wish for tomorrow?

Hasad tu besok......kerja kerja kerja kihkihkihkih..

[29] Who will U tag next?

Diharap semua bloggers yang sudi follow aku la....


Ok blogers2 aku sudi2kan ambil tag ni ye....

2 ulasan:

Ain berkata...

ni ke tag yang sall cakap nak kasi kat akak tue.....

uwaaaaaa.... masuk buku 555 dulu yerk.....

nanti akak bayor....hehehe

sall berkata...

Ain:

A'aaa....Ambik ye, lambat buat pun x ape