Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 9 Disember 2009

Kena Lagi.....

Salam semue, aku nak cite, ni cite hari isnin, Aku gi training futsal jam 9 mlm k. Memang best sangat2. cfu ajar kami cara2 menonjol bola dengan cara yang betul. Sebelum ni kami orang main belasah je menonjol bola. Nampak Ok la, dah ada perubahan pada team aku. Lepas training satu kejadian yang x disangkakan. Aku d hentam dari belakang oleh sebuah motorsikal modenas kriss. Dummmm.......Allahhuakbar, pecah bamber kete . Alhamdulillah Aku n anak aku xcedera. Mamat yang langgar aku tu cuma cedera cikit n motornye plak  x leh gerak. Tepaksa mamat tu telipon kwn dia. Aku cool, sebab dah biasa ngan keadaan ni. Memandangkan jam dah menunjukkan 10.30mlm, aku malas nak cite panjang, yang salah tetap salah, aku ambil no plat motor, i/c, motor jenis apa, n aku tanye mamat tu nak selesai balai atau selesai luar. Jawapan mamat tu, kalau luar saya xde duit kak, kalau mcm tu aku ckp sama dia kita selesai balai la. Ok dua2 setuju.

Ok semua sesiapa yang rajin terjah belog aku yang x sehebat korang ni, disini aku nak bagi taw ye, jika terjadinye kemalangan sebegini pada anda, cepat2 la ambil no plat, jenis kenderaan,no i/c, n kalau yang melanggar kita  motosikal, kita selesai luar je. Sebab apa, sebab motor susah kit nak clam k lain la motor tu jenis motor ccnye besaw k. Kalau kete plak cepat2 gi balai k. Ok tu saja.....   

Tiada ulasan: