Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 1 Februari 2011

Ariel Peterpan

Assalamualaikum.
Gosip2....benggang + Geram. Anda pasti tahu apa kesilapan dan kesalahan penyanyi ini kan. Ariel Peterpan dijatuhi hukuman penjara 3 tahun 6 bulan. Bebaloi kah hukuman yang dijatuhkan itu???....
Alaa....buat je maksiat. x salah pun. Cuma kena penjara dan denda je. Apa akan terjadi jika kesalahan ini dibuat dan hukumannya cuma penjara dan membayar saman. Mcm ni ramai lah org2 buat maksiat kan. Dan byk lah anak2 terbuang dan mati begitu saja. Apa kejadah semua ini.
Maaf ye sall sgt2 beremosi tentang benda2 cen gini. Lebih2 lagi bangsa kita.

2 ulasan:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

adusshh, setia banget si Luna maya ni.. Ariel gak untung!!!
dunia ok r, eakhirat nnti taw la kamooo.. :P

sall berkata...

leily: Betul3x..