Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Jumaat, 25 Februari 2011

Makan Malam Sudah Siap.....



Assalamualaikum.
Mlm ni korang masak apa? Hari ni dtg kerajinan nak main masak2. Dah lama dapur sall xmengeluarkan asap. Lunch td mkn kentang goreng. Goreng sendiri. Sebungkus kongsi berdua ngan Rizki. Nak beli yg segera amat lah cikit sgt. Mr. McD sgt mahal dan xpuas utk di mkn. Almaklum la, hujung bulan. Lebih puas goreng sendiri, puas pun puas kan. Ok malam ni sall nak masak gulai lomak cili api kepla ikan..... lupa pulak nama ikan ni hehehehe....jgn marah haaa...

Siapa tau ikan apakah ini.
Siap ada udang lagi 2 in 1.
Siap utk di mkn.
Jemput makan.



Sekian....





2 ulasan:

.: iEyLa :. berkata...

ok..jom makan!!!! :)

sall berkata...

ieyla: Makannnnnn...