Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 18 Mac 2012

Menjadipun...


Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Hari kerajinan melanda. Tak lah rajin mana pun. Ni ha....hari ni gi Mydin dapat pulak hadiah dari en.suami. Tak dapat yang mahal, yang murahpun alhamdulillah. Terima kasih abg, atas pemberianmu ini. 
So hari ni dengan semangat wajarnya, sall menerai, mencuba,mengetes benda alah ni
Ni lah dia Pengadun Elektrik.

percubaan pertama membuat kek warna warni.
 Sebelum bakar.

Naik 2x ganda.


Taraaaaa.....
Alhamdulillah kek sall menjadi.
Lepas ni nak buat kek apa ek??..


Sekian.

Jumpa Lagi..






4 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

kak....lawa kek akak...kena kongsi resepi ni...

Adyshariz berkata...

nak skittt

sall berkata...

iela Fazielah: Boleh...apa salahnya.

sall berkata...

Adyshariz: dah habis.