Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Isnin, 27 April 2009

Jom Bersenam...

Bersama kengkawan seperjuangan........

Walaupun bermula sekadar suka-suka,bakat tarian yang dimiliki membuatkan sall berkobar-kobar dan bersemangat untuk mempelajari semua tarian yang ada..

Mengapa kesihatan diri dan bersenaman tidak semestinya hanya tertumpu pada activiti fizikal seperti bersenaman di Gim atau berjoging di taman rekreasi semata-mata. Sebaliknya melalui gerakan tarian yang lemah gemalai diiringi aluran lagu, ia juga mampu mengekalkan bentuk badan yang langsing dan cergas.

Menerusi tarian, kita umpama membebaskan diri daripada segala tekanan dan memberikan kekuatan baru untuk meneruskan kehidupan dalam mengharungi segala permasalahan dan sekali gus mendisiplinkan diri. Ini pandangan sall...

Sejak dibangku sekolah rendah, sall menceburi bidang tarian ini. Mana lagi.... kalau kuah tak tumpah ke nasi... Ibu seorang penari (diwaktu remaja). Ibulah yang memberi dorongan dan tunjuk ajar tentang seni tarian ini...Allhamdulillah, sampai sekarang ni sall masih lagi aktif.........aktif di rumah jer....hehehe....Semua jenis tarian sall ceburi. Sall amat gemari tarian zapin.Layanzzzzzzzzzzzz..

Tiada ulasan: