Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 11 Julai 2009

Berserapan Meggi Goreng...

mamat ni memang suka sangat2 makan mee. tengok le gelagatnye.

             Assalamualaikum n Selamat Pagi, hari ni aku x keje. Selapas aku buka blog

http://sarimahrizal.blogspot.com/  aku  rasa kerajinan cikit. Tuk menu harian, imahlah sumber inspirasiku. tima asih imah jauh d mata dekat di hati. Jap gi lari gi kedai nak cari petai,nak cari petai,nak cari petai...

2 ulasan:

ppb_ppkp berkata...

wey salll...sodappppnya....
wei..hang dah pi apsar beli petai ke

sall berkata...

imah: pagi tadi aku cari d kedai bawah umah aku,petai x de.nak gi pasar,jauh la plak...aku pesan kat hubby je. balik singgah pasar beli petai.