Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 25 Julai 2009

Dugaan Allah....

Hari ni pening bangat. Hubby kojo,rizki pulak x sihat. Sakit mata, selsema, semput. Dugaan betul la hari ni.  Dengan umah berselerak, ngan menannye sana sini...eeeeeee....sakit mata den memandangnye. Alhamdulillah, walaupun x sihat, si rizki ni tetap aktif, sesaat x boleh duk diam. Melompat sana melompat sini, panjat sana panjat sini, berlari-lari la lepas tu bercakap x henti2. Entah apa yang di cakap pun aku x faham. Almaklum la pelat.Anak sorang macam 10 orang, riuh belaka. Nak x nak kene gak aku layan kerena si rizki ni.


ni pulak...abis mangkok n sudu ibunye d buat main.


Mulanye aku takut nak tempek gambo anak aku ni, takut2 berjangkit pulak kat korang....haaaa haaaa haaa...kan dah berair mata korang hehehehe....Buat lawak pulak aku ni. Jangan marah haaaa...
*
*
*
*
T A M A T

1 ulasan:

atty's berkata...

teruk gak mata rizki tu ..semoga cepat pulih ..