Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 2 September 2009

Salam Aidilfitri......

Kepada sesiape yaNg rAjin singgAh dAn tErjaH BloG aKu Ni, jaNgan seGan2, siLa2,  jEmpuT2, RajiN2 la meMbeliK2, melaYan2, MemBaca2 BloG aKu yang tak seberape ni. MunGkin tak seHebat, tak menganCam dan tak secaNtik bloG koRang. Ape2 pOn... koRang terima dAn amBil  la kaD raYe aku ni ye............Kalau korang nak tengok atau nak tempah kad raya lawa2 korang clik disini. Aku xpandai nak buat kad raye, jadi aku copy je kad ni tuk korang n blogger semua.


Pergi Berjalan Ngan Kak CT,

Kak CT Memang Ayu Orangnye,

Wahai Kengkawan Blogger Ku Sayangi,

Ambil la ni.. Kad Raye Pengganti Diri...




Wahh...Aku dah tak sabar n keMarok nAk raYo. Awal2 lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Raye pada semue kengkawan dan semua Blogger2 diselusuk dunia. Bukan ape, takut2 tak berkesempatan pulak. Almaklum la sibuk ngan ibadah n persiapaan raye. Aku pohon bebanyak2 kemaafan, jika aku ade buat korang terasa hati ke, makan hati ke, tak senang hati ke, sakit hati ke,........wah3 banyaknye hati hihihihi.... Maaf banyak2 k..

JaUh D maTa DekAt d haTi...........dAri Aku dAn KuArge....


-.........





Tiada ulasan: