Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 3 Oktober 2009

Mata!!!!....

Ehhh... ngapa ngan gambar ni ek??... Kenapa aku tempek gambar ni dalam blog aku ek??.... Siapa budak ni ek??.... Kenapa ni ek??
Ni la akibatnye, bile balik dari Johor je aku dah dapat satu penyakit,..... Nak tahu penyakit apa???..

Penyakitnye ialah ek... Apa2 je aku cakap, hujungnye mesti ada ek, ek, ek, ek....hihihihi.....


eee....korang tengok ni anak aku sedang buat apa??...teka cepat, teka cepat....Alaaaa.....masa dah tamat la....nampaknye xde pemenagnye. Jawapannye : Tidorrrrrrr, Tidor ngan mata xtutup rapat. Org tua2 kata bagus kalau tidor, mata xtutup rapat, bagus kenapa?? sebab pencuri takut nak masuk rumah......lu pikir la sendiri.

6 ulasan:

Tukang cerita berkata...

Salam sall...
salam aidilfitri buat sall sekeluarga...~juga hero kecikmu itu...~

Eden datang nak minta duit raya gak ni....
hehehehe.....

NurShahFamily berkata...

salam sall...
salam aidilfitri tuk sall n family...

sall asal jb ker?
hehehehe area mana? nur kg kt pontian hehehe..

~sall berkata...

tukang cerita : nak duit raye??..blh,dtg la umah den.

~sall berkata...

NurShahFamily : sall lahir d selangor. Mak dan ayah orang Johor. Mak Johor Simpang Renggam Ayah pulak Sarang Buaya.

Dakjaat™ berkata...

geli tengok org tidur mata terbuka ni ... macam mayat tau ... :P

kalau macam undertaker takpe gak .. hahahaha!

~sall berkata...

Dakjaat : byk la ko punya undertaker. Ko pun sama, tido mata terbuka gak.hahaha...