Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 22 Disember 2011

Cornflakes Goreng...

Assalamualaikum.

Hari ni lepas keje terus cari Cornflakes. Sall beli yang dah siap timbang je. Tekak ni rasa nak menelan kudap2 dan mengunyah jajan pulak. Daripada sall ngunyah jajan yang banyak bahan2 aji, lebih baik sall masak jajan sendiri. Ni dia Cornflakes goreng daun kari. Memang sedap dan senang nak buat.

Layan...


Kudap2 telahpun siap. Siapa nak rasa, cepat  ngange muluttt.


Jumpa Lagi..







6 ulasan:

Adyshariz berkata...

nampak senang dan sedap..blh la buat cam ni kan..kene goreng dgn daun kari sekali ye..mesti wangi kan

azizah berkata...

mesti sedap.tlg bg resepi boleh x.?

Nor Zaihan Mat Hasan berkata...

Saya betul2 teringin nak makan Corflakes Goreng Daun Kari ni. Kalau tak keberatan, boleh tak Sall kongsikan resepi..

Selamat Suhaila berkata...

Salam sis boleh share resepi....TQ

Selamat Suhaila berkata...

Salam sis boleh share resepi....TQ

Selamat Suhaila berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.