Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 14 Februari 2010

kawin kawin kawin.....

Kepada Megat Firdaus Syah & Dahlia..

Selamat Pengantin Baru ku Ucapkan


Salam,
Dah lama sgt x buat story.
Jangan malas sall, jangan malas sall....

Hari ni aku n family gi Kuala Kangsar Perak.
Kenduri kawen k.


Kami gerak2 has dari umah kul 8.30 pagi takut jln jem
so aku gerak la awal.
Makkkk aiiiii.....jalan raya sungguh xjem....bagus3.
Sementara tu aku sempat buat tahi mata k.




Alhamdulillah, aku sekuarge selamat sampai. Kul 11.00 tuuuu.... dah terpacak d masjid Ubudiah. Umah pengantin memang betul2 bersebelahan Masjid Ubudiah.


Xdan tunggu member sampai, aku melantak dulu la...


Lepas makan lebih kurang 12.30tghhari aku gerak pulang la. Memang xsempat berjumpa ngan pengantin n xsanggup tunggu lama2 cuaca amat panas.


Aku balik ikut jalan dalam. Aku singgah d Teluk Intan. Tengok2 apa yang patut d tengok.
Aku singgah masuk menara condong. Best3





.

Tiada ulasan: