Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 18 Februari 2010

Ronda2 Malam....

Salam.

Baru je lepas ronda2 cari makan. Punye la susah n cerewetnye aku nak cari kedai makan. Almaklum la, aku memang jarang makan d luar. Pakwe aku ajak aku gi makan d kedai mamak. Kedai mamak mmg aku xsuka. Aku jawab takkkkkkk nakkkkk......geli anak tekak aku gi makan d kedai mamak. Ada peristiwa sebenarnye, kenapa aku x suka makan d kedai mamak. X yah cite la kembang anak tekak aku ni eeeeyekkkk......

Ronda punye ronda kami terjumpa restron Nasi Lemak Antarabangsa Kampung Baru. Jauh tu Kg Baru KL.

Acah je bukan Kg Baru KL, ni Kg Baru Kota Damansara. Rasanye ok la. Hargenye pun bulih tahan gak. Malam2 gi mkn nasi lemak. Bertambah n berlemak-lemak la dalam badan kami.
Apa nak buat pakwe belanje. Aku bedal je la.

Nasi lemak aku berlauk sotong. nyam nyam nyam...


Milo suam tuk rizki...


ni gambar gedik aku mesti ada k...


Pakweku yang kelaparan. mkn tunduk je sopan....


rizki meratah ayam ayam ayam je...


tengok....licinnnn....hihihi....

Alhamdulillah, kenyang.....

*****Jumpa lagi Ya...*****

Tiada ulasan: