Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Isnin, 22 Februari 2010

Penatttt...

Salam,

Hari ni aku xkeje. Aku gi UH tuk ambil duit. Duit dah lama x ambil. Hampir setahun.
Hampehhhh.....marah aku ngan kakitangan d sana. Muka masam, xnak senyum langsung.
Apa ko ingat aku ni siape. Ko xkenal aku ke? Aku la anak raja,,,,,,,,......raja apa?????......
Raja kapor la.....kahkahkahkah.....acah je main2. Jgn marah haaaa....

Lps gi sepital, gi KWSP plak. Pehhhhh.....byk2 duit aku.
Dlm kul 2ptg pulak, aku gi temankan pakweku. Gi sepital Sg Buluh.
Lamanye.....aku tunggu. Rupa2nye pakwe aku kena opret mulutnye.
Terkezut aku. Mcm xpercaya.
Ngeri aku tgk bibirnye. Xdpt la nak semulut opsss.....hihihihi..

Pakweku kena 5 jahitan d mulutnye. Niluuu...aku melihatnye...
Cian pakwe aku, lps ni makan n minum kena la guna stro..

Sabar ye sayang. Makan kena pantang. Nanti lambat baik.

*******Jumpa Lagi Ya******

3 ulasan:

Gieyana berkata...

keke..byk duit yer Sall..kasi kt daku sket yer...

owhh kesian kt ko..fenat yer..daku pon fenat gak..penat ngan Nureen yg nakal!huhu

Iela Fazielah berkata...

sall... apsal pakwe hang kena jahit bibirnyer?? ngeri ila rasa.... neway.. moga cepat sembuh ye...

sall berkata...

gie: mau ka? boleh ape salahnye.


ila: tu la...aku terlebih semulut. Itu la pasal jadi gini khkihkih... Riang rongge air liur tersumbat daaa... dah lama sgt cam tu. doc suruh opret je..mudah2 cpt sembuh, amin...