Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 14 Februari 2010

Singgah Sini...

Ni sambungan cite kenduri kawen. Dalam perjalanan aku singgah d tepi jalan. Tengok apa yang aku beli....Tarraaaa.....Siput.

Siput apa ni??
1st time aku tengok benda ni.
Aku siap tanye pakcik tu, Siput ni makan mcm mn dan sedap masak apa???
Pakcik cakap sedap masak lemak padi atau rebus saje mcm masak kerang.
oooo......tu mcm ka....
Tuk percubaan, aku beli la sekilo je..tu pun sekilo RM8 inggit..boleh tahan hargenye..




ni la rupenye siput yg telah d rebus...


Jajarkan ke TengahSampai umah, aku terus basuh2 n rebus je siput ni...
Memang sedap gilerrrr.....manis gilerrrrr....puas hati la....
kalau lalu kuala selangor aku pasti beli lagi siput ni....

*******Jumpa lagi yaaaaa******

Tiada ulasan: