Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 31 Mac 2010

Checkuplagi....



Salam,

Aku baru saja balik dari sepital Sungai Buluh. Sungguh penat n campur marah, Kenapa aku sgt marah???....menungggu sgt lama la. Mmg2 menguji kesabaran aku je. Alhamdulillah hampir kul 11pg baru la giliran anak aku d panggil. Bayangkan appoiment kul 9.00pg******giliran aku d panggil hampir kul 11.00pg, emmmmm....bertapa penyabarnye akukan. Dalam hati tuhan saje yg tahu. sabar3.
Aku amat sedih sekali. Lepas satu2 masalah Rizki. Selepas pemeriksaan d buat, aku d beritahu bahawa Pendengaran Rizki kurang cantik. Sebelah telinga xpe lagu, ni dua2 belah telinganye ada masalah. Apa yang harus aku buat....
Ya Allah aku mohon padamu, sembuhkan la sakit anakku.
Next checkup bulan 5. Kalau catatan graf pendengaran Rizki masih sama, doc syorkan operation.
Ya Ampun Anakku. Aku x sanggup menanggung semua penderitaan ni.
Kengkawan semua aku minta tolong, kalau2 ada perubatan tradisional bg taw la kat aku.
Akan aku usaha sedaya yg mampu. Aku xmaw Rizki d operation lagi.


1 ulasan:

mama_umar_maryam berkata...

semoga adek rizki cpt2 sembuh ye..