Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 16 September 2010

Edisi Raya 2010.

 

Salam Raya.
Bermula la edisi kami beraya. Lama sungguh aku xupdate blog ni. Mesti korang rindukan aku kan. Heehehehe...perasan lah pulak. 
Ada sesiapa yang rindu kan aku takkkk!!!!
Tengok!! tengok!! tengok!!
xsiapa pun rindu kat aku huhuhuuu......
Lawak petang yang sengal dan suka hati aku lah apa aku nak tulis kan hehehehe.....

Layan Gambo

11 ulasan:

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

selamat hari raya..
wahh tema kelabu yea..cantik2..

sall berkata...

Adlin: Terima kasih ya..

Iela Fazielah berkata...

sall... vouge giler ko ye dgn makeup nyer.... grey is a nice colour!!!! selamat hari raya!!

SyaNa berkata...

alaaaa awat sket nau letak gambo raya??
aku rindu ni
hehehe

Suhana Shahril berkata...

Wah..tema raya kelabu Anak Ana si Aqilah slalu cakap warna kalabuu...

sall berkata...

Iela Fazielah: hehehehe....last2 minit cari warna ni. Adik iparku yg Makeupkan aku ok je. Tapi nampak over sikit kan.

sall berkata...

SyaNa: Rindu kat aku ye, nnti aku dtg umah ko k, insya-allah.

sall berkata...

Suhana Shahril: Aqilah dah sebut tu kena beli taw. Nnti Aqilah kempunan pulak. Selamat Hari Raya.

mamalieyna berkata...

selamat hari raya!

eheh samalah warna tema kite ^_^

sall berkata...

a'aa..la, mmg thn ni thn warna kelabu kan

Adyshariz berkata...

kelabu baju n matanya..hehe..slamat hr raya