Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 8 September 2010

::Selamat Aidilfitri Buat Semua:::




::Selamat2 Hari Raya::

Satukan tangan,satukan hati
Itulah indahnya silaturahmi
Di Hari kemenangan Kita padukan
Keikhlasan untuk saling memaafkan
Selamat Hari Raya AidilFitri
Mohon Maaf Dari kami sekeluarga.

Dalam perjalanan jauh mahupun dekat, pastikan tidur yang cukup dan memandu lah dengan berhati2. Jangan memotong, biar lambat asalkan kita selamat sampai.
Lagi sekali aku memohon berbyk2 kemaafan.
Jika komen2 ku ada yang xmenyenangkan hati ke dan aku ada buat korang xsenang hati dengan aku ke
aku mohon maaf ye.
Maafkan lah aku. Aku cuma insan biasa.
Setiap Insan memang xlari dari membuat kesilapan.

::Mohon Maaf Dari kami sekeluarga.::
"Sall, Hamdan, Rizki."
( Salldannrizz )



6 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

sall... ila pun mintak maaf byk.. andai ada terkasar bahasa & budibicara... halalkan semua ye.. makan minum.. hadiah... tp aku still hutang ko hadiah xbg2 lg nih.. xpe.. nnt raya i gi rmh u bw adiah ye...
selamat hari raya... selamat bercuti dan berhati2 dijalan raya ye..

Unknown berkata...

Selamat Hari Raya...

'NuReeN' berkata...

SLAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN...

sall berkata...

Iela Fazielah: Aku pun sama jugak. mintak ampun mintak maaf n mintak duit raya hihihihii.....
Selamat hari rayo...

sall berkata...

eT: Selamat hari raya utk awak jugak.

sall berkata...

'NuReeN': Selamat hari raya utk awak jugak.