Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 18 September 2010

Siap pun...

 

Salam di pagi hari.
Malam tadi aku kerajinan lah sangat buat biskut raya. Dah seminggu beraya baru lak ni biskut aku siap. Sebab apa?? Sebab kemalasan aku yang sangat2 menebal. Alhamdulillah ada sahabat yang sgt2 memahami jiwaku ini. Lain xbukan iaitu Muhamma Rizki. Siapa Muhammad Rizki tu?? Muhammad Rizki adalah buah jantung hatiku. Rizki anak yang sgt2 rajin menolong aku di dapur. Untung kan dpt anak yang sgt rajin kan, Bila tiada dia hidupku sgt sunyi. Ibu mana yang xsayangkan anak.
Layan gambo la

traaaaa...ni hasilnye....


5 ulasan:

mamalieyna berkata...

waah makin byk lam stok kuih raya gini..bleh g beraya ni..hehe..

*siap ada pembantu kecil tu..^_^

sall berkata...

jemput la ke rumah.

Adyshariz berkata...

wey..buat kuih ye..nk skit..

Iela Fazielah berkata...

amaboi.. buat kuih ... kuih semperit ke nama dia???

sall berkata...

Iela Fazielah: Namanye biskut Dahlia. Kalau nak jemput lah kerumah.