Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 1 Oktober 2011

Rindu Ngan budan ni x??


Assalamualaikum.

Masih ingat lagi budak bertuah ni x? Dah besaw anak ibu dan makin nakal dan loyar buruk. Hari2 kalau x bergaduh ngan dia mmg x sah lah hidup ceria kami. Mesti ada je usikkan anak dan ibu tiap2 hari. Kalau anak x usik ibu, ibu akan sengaja usik anak dan kalau ibu x usik anak, anak akan sengaja usik ibu. Cam itu lah kami hari2. Nakalkan kami berdua ni heheheheh....
Jumpa lagi.




4 ulasan:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ berkata...

wahhh rizz dah bujang la..gigi cam kyra nk jatuh hehhe

mmg anak la racun dan penawar kita..

sall berkata...

Adlin: Betul kata awk tu anak la racun dan penawar kita. Tanpa mereka hidup kita kurang ceriakan.

Adyshariz berkata...

baru hr tu anak aku tanya..jom pegi umah abg riski..hehe..aku buat do no jer..kihkihkih..

anak aku pon winduuu kot

Iela Fazielah berkata...

rindu kak... lama akak xupdate blog..