Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 4 November 2010

Keputusan GA Teka teki Dik rizki..

Salam U All.
Dengan ini Dik Rizki mengumumkan pemenang2 Teka TEki Dik Rizki. Cabutan di buat oleh Dik Rizki sendiri. Dengan jujurnye ini lah pemenangnye...

Cabutan Pertama Topup RM30.00 kena pada...

Cabutan Kedua Topup RM20.00 kena pada...

Cabutan Ketiga Topup RM10.00 kena pada...

Cabutan Keempat Topup RM5.00 kena pada..

Cabutan Kelima Topup RM5.00 kena pada..

Cabutan Keenam Topup RM5.00 kena pada..



Dua hadiah saguhati dari kami iaitu kena pada...
1) http://sahabatnorgadis.blogspot.com/
Dalam blog sallcontest dia adalah Follower aku yeng ke 100.
2) tungguuuu....

TAHNIAH SEMUA....

Ok kepada semua pemenang sila sms aje no. tepon anda di talian ini
016-6308714 dan nyatakan link blog sekali ye....dek rizki harapkan kejujuran.

Yg kurang bernasib baik, jgn kecewa k. Lps ni ada byk lagi GA yg akan muncul dan jgn jemu2 menjenguk2 Dik Rizki di sini. Kalau rindu Dik Rizki tekan aje di sini dan di sini ataupun di sini.

20 ulasan:

nina syakina berkata...

nama pemenangtak nmpk pun kak?

haszuraidah ishak berkata...

ha'ah..yang saguhati je nampak, tu pon sorang je..

iEyLa berkata...

arrghhh..suspen2...
kak..xnmapk pon name pemenangnye...huhu

Nad @ MamaZakwan berkata...

dimana ya nama pemenangnya??
sgt suspen..td dah kena kn org, ni terkena balik pulak saya, hehe..

ello berkata...

aah.. xde pn nma o link.. blank.. hu3

N@di@ berkata...

hahahaha aha akak xnmpak puas nadia cari ni :D

sall berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
~cik Non~ berkata...

hehehe...dik rizki,nanti update!

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

alahaiii sall berkobar2 nk tau result sekali tgk nama pemenang x kuar la pulak nampak black je huhu

mama tisya berkata...

eh dh ada pengumuman pemenang ke...bkn ptg ni br tutup ke teka teki ni..tp tk nmpk pn nama pemenang

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

aik...tak nampak pun nama pemenang???nampak saguhati je

mummy_ayu berkata...

ye la..tak nampak nama pemenang..gimik ye?...

Iela Fazielah berkata...

betulla... sall ni nak wat gimik ni... xde nama pemenang pun.. naik juling dah cari nama pemenang ni

Miza Yusof berkata...

erk. biki saspen. sis mana nama pemenangnya. hihihi :D

Wan&Syazz berkata...

huu
suspen2

N Athirah berkata...

IBU AKU!!!!!!!! =D

Labuan Island berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Norgadis Labuan berkata...

Saya dpt hadiah saguhati follower ke 100, syukur... terima kasih ya...

deeya_shouranlee berkata...

tahniah gadis labuan... hehe... setuju dengan pendapat mereka di atas =)

zahidah dihaz berkata...

keputusan di sini (http://sallcontest.blogspot.com/2010/11/giveaway-celoteh-ckynwan_07.html) kan sis? tahniah untuk pemenang...