Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 3 November 2010

Mesti Tengok..


Salam U All.

Haaa.....hari ni aku nak tunjukkan sesuatu k. Cuba tengok ngan terliti n pikir2kan la ye. Orang islam harus tengok benda ni.



Tengok betul-betul gambar kat atas ini.

Pertama sekali,:

Baca dan tengok jenama apa yang tertera kat pembungkus tu.

Keduanya,:

Fikir dan tengok jenama tu terkenal dalam pengeluaran bahan makanan apa...??

Ketiganya,:

Tanya diri gambar binatang apa yang terbentang kat pembungkus tu.

Dan

keempatnya,:

Tanya selera, adakah anda masih berminat dengan makanan dari jenama ini lagi..??


Anda bijak, anda boleh fikir. Fikir2 kan lah ye.



2 ulasan:

Fa-zlyn berkata...

xnk makan burger king da! huhuhu

mujo skali jer mkn..

~cik Non~ berkata...

rase nak muntah balik je!!eeeeiiiiuuuuu!