Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 2 November 2010

Sakitnye Hati Aku...




Salam U All.

LAmanya aku x update. Sebenarnya byk cerita nak aku ceritakan. Tapi hari aku nak luahkan perasaan marah aku pada seseorang. Memang mulut x de insurans betul . Suka hati dia je cakap aku ni x pandai buat anak. Wahhh....apa lagi naik berang + belang macam pak belang lah aku. Weyyyy.....apa ko ingat ko tu hebat sangat. Kalau tuhan nak tarik anak ko bila2 masa dia boleh tarik. Mulut ko jgn lah celupar sgt. dan jgn sesuka hati cakap aku x pandai buat anak lah, xpandai main lah dan bla bla bla....Bila aku dah angin, tau pulak diam. Sepatutnye ko doakan org yg kurang bernasib baik mcm aku ni dan jgn sesekali ko lemah kan semangatnye. Ko sebagai seorang kakak dan org yg lebih tue, x sepatutnya ckp mcm tu pd aku.
Aku.....,
yang marah,
Aku.....,
yang bengang,
yangggg...apa2 lah...
dah hilang hormat x de hormat langsung pd ko. Ko yg selama ini aku hormat, aku sangjung sebagai kakak, disaat ini, diminit ini, dijam ini dengan ini aku memutuskan ko bukan kakak yang aku kenal selama ini. Ko... boleh belah... Ko Langsung x mau mintak maaf kat aku. Ko tunjuk ego x bertempat.

Aku,,......
Sebagai seorang yang beriman...masih beriman lagi,
Aku maafkan ko.
Aku doakan ko ubah2 lah perangai.
Allah saja yang dapat membalas baik buruh seseorang itu.

Hati yang lara dan duka,
~~sall~~

6 ulasan:

Adyshariz berkata...

uhh..marah beria ni, meh sini aku sekeh pale org tu..sedap je mulut tu..

sall berkata...

Weyyy...x yah sekeh dia, nnti xpasal2 kita dpt dose pulak, kita kerat lidah dia udah lah. huuuuu...

sw33tdarling.com berkata...

ayoyoyoyo.... mmg takde insurans... anak tu boleh dikategorikan pandai tak pandai yerkk...

mazhab mana tu dia belajar...??

LyNn HaMzAh berkata...

sabar2...jgn stress sangat yer...nanti hilang cun tu...

sall berkata...

sw33tdarling.com:
Entah lah akupun xtahu mazhab apa dia pakai. Sedih sgt2. Sampai kehari ni aku rasa nak koyak2 je mulut dia.

sall berkata...

LyNn HaMzAh:
Ok2 aku akan hilang kan stress. Nnti xcun pulak. Thanks.