Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Jumaat, 16 April 2010

Selamat Hari Persahabatan sedunia



Salam sahabat-sahabat ku,

Wahhhh.....Singgah gak korang kat blog haku ni... Terima kasih bebanyak ye....
*
*
*

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Persahabatan Sedunia untuk semua sahabat2 tersayang aku. Tegur aku jika aku mulai Sombong.....Tegur aku jika aku mulai Angkuh....Tegur aku jika aku Salah komen dlm blog korang.....Kerana aku masih sangat2 memerlukan Sahabatan seperti kamu semua.....Hari ini, esok dan selamanya ye.....

" SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA ".

Kirimkan msg ini pd semua teman2 yang kamu seyangi. Jika aku salah satunye yg kamu sayang korang tinggalkan la 1 atau 2 atau 3 dan berapa bayank la yg korang suka la...di kotak pesanan/komen di blog aku ni ye. Aku nak tengok berapa ramai sahabat2 yang sangat2 la sayang pd haku.....kihkihkihkih....
.(perasan la ko ni sall)



******Jumpa Lagi Ya...*****

6 ulasan:

chugie berkata...

hi sal... salam kenaln juga..

liennasts berkata...

komen tanda sayang ni.. heheehe

Tukang cerita berkata...

salam persahabatan.....
salam sayang....
:)))

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

happy friends day...tul ke aku tulis ni hahaha..selamat hari sahanat tuk sahabat bloggerku ini rajin2 la terjah blog ku..hehehe

AdyShaRiz berkata...

mcm kenal je ayat ni... salam psahabatan dr aku jugak.. 4 ever

Iela Fazielah berkata...

sall...salam persahabatan dr ila jugk....