Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Khamis, 13 Mei 2010

Mud Kembali Menerangi....

Salam malam,

Fuhhhhh.......habuk la. Mud kembali menerangi blogku ini. HAri ni aku ada cikit kelapangan ye. Wahh...wahh..wahh...rindu aku ka???....banyak mana rindu tu?? tunjuk cikit????....kihkihkihkih....

Ok la...kebelakangan ni aku terlampau byk sgt2 kerja nak d buat k. Sampai umah jam 8.00mlm. Hari2 mcm tu k. Balik terus jemput anak bujang aku di anusery. Kesian anak aku. Macam dah xde makbapak daaaa.....

Tuk Rizki:- Sayang , ibu terpaksa kerja k. Sayang, ibu janji, lps ciap je project ni, kita sekuarge pergi bercuti ya....Ibu sayang Rizki sampai akhir hayat.

Bayaran Anusery bulan ni compom kena bayar tinggi menjulang punye la... huuuu....apa nak buat, ciankan akukan.:< Bulan ni je cottt... aku terlampau bizi giker2. Ada kerja, ada la incomenye. Aku dapat projek besar2an ni. Aku mmg suka sgt projek ni. Mencabar giler. Aku diberi masa dalam sebulan tuk siapkan projek ni. Tu pasal la... hari2 aku balik lambat k. Penat giler weyyyy.....
kerja kerja kerja...
ok setakat ni je dulu k...

opssssss.......
Lup pulak, Ni aku nak tanye pd kawan., Udah dapat ka hadiah teka teki giveaway aku tu??? Jawab3......

2 ulasan:

Rini berkata...

cik sall, dpt dpt bungkusan tu. time kasih byk2. wat susah2 je.

sall berkata...

cik rini:
ame2.