Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Isnin, 21 Jun 2010

Jangan Sampai Kita Jadi Begini...

Salam,

Mari2, mari tengok. Weyyyyyy.....jangan biarkan badan kita membesar sebegini. Masalah besar teramat besar dan susah mau menten badan yang asal macan anak dara dulu2 kan.

Nampak tak!!!!....apa tak nampak......


^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Nahhhh..besawkan mata anda......haaaaaa.....baru nampakkan.....Apa macam, ada beran kah tuK membesawkan badan korang macam ini.
Aku takut nnti main tak nampak lubang lo.....hihihihihiiiii.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Apa kes ......
Keliru!!!.....
haaaa.....ni pakaian mandi yang lebih elok dari berpakain diatas tu....layannnn....

4 ulasan:

E.L.I.Z.A berkata...

gulps! mintak jauh la..xmo la aku bdn besar gedabak mcm ni...silap² perut ngan breast pun leh tertukar ekkekeke

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

eee..geli tgk..

suh je diorg ni mkn SD2..gerenti kurus semula..haha

nieda berkata...

comel je model cilik tu

Iela Fazielah berkata...

kelakar la ko ni kak sall... mcm2... tp mak ila badan dia ada mcm dlm gmbar tu.... risau ila.. takut o jd camtu... mitak jauhkanlah...amin