Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 2 Jun 2010

Na'uzubillah....

Salam, 
 Aku naik menyampah betul pompuan segini. Apa nak jadi ngan artis2 pompuan, melayu pulak tu...berpakaian menjolokkan mata . Itu lah ye bila ada artis yg sendiri komen artis tak boleh jadi artis, ada yg melenting. tapi tgk lah sendiri. minta maaf senang bebenor ye....
Yang si Azza dah lah sah tak berlaki. yg Rozita katanya nak kahwin tak lama lagi tapi tak ke dia perlu jaga air muka bakal suami dan mertua. haaa yg si Sabrina tu pun nak melaram gak...macam tak de laki nak di jaga kat rmh tu. Pelik ekkk ada laki tapi laki tak menegur....kita tau kita pun bkn nya baik sesgt tapi berpada-pada lah
 

  KONTROVERSI. ..Rozita bersama artis yang hadir pada Konsert Akhir AF8. 


ni lah dikatakan zaman moden yg telah menuju zaman akhir zaman. Dunia pun dah hampir tua. Sedar2 lah siapa diri kita di bumi ini. Tidak salah lah kalau aku katakan, wanita lah yang paling ramai masuk neraka. Na'uzubillah.

12 ulasan:

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

MMG DIAORG NI TK TAU MALU KAN..MENTANG2 LAH ARTIS LEH LA DIAORG PAKAI BAJU TK CUKUP KAIN NI KAN....BIAR LA DOSA DIAORG YG TANGGUNG SINI LEH LA TERDEDAH ESOK KAT SANA......HANYA TUHAN YG TAU..

Ain berkata...

dorang ni macam berlumba-lumba nak tayang peha gebus memasing kan....

tak sedor dosa pahala langsung.....

kadang sedih tengok orang macam nie, dah dikurniakan cantik oleh yang esa, tapi tak reti nak hargainya....

tayang sana, tayang sini sampai kita berbulu bijik mata....huhuhu...

nauzubillah...

Iela Fazielah berkata...

apa aku leh kata... aku kesian kat laki dia.. tu je... yg xde laki tu sian kat diri dia n mak bapak dia...

MaMa aDaMaQiL berkata...

mentang2 la masing2 dh janda saje la tu nk test market blk kan...bwk2 la ngucap..masyaallah...

Farra Dhelina berkata...

astaga.. ish ish ishhh

E.L.I.Z.A berkata...

betul tu..eli pun naik berbulu bijik mata tgk pompuan pakai sexy..xkira la artis ke, org biasa ke..ptt nya tahu la hukum hakam Allah ni.....

Gieyana berkata...

sall..diaorang junjung langit tue..x takut dosa n pahala...

SyaNa berkata...

nak ckp tapi takot mcm ngumpat
tp nak ckp gak :p

kaki mereka adelah tak lawa..
tak seksi pn seksa adelah
gabak semacam jek

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

artis skrg dah teruk..dedah sana sini..nk tjk yg dia sorang ada peha gebu...meluatku tgk.. cian kat laki tggung dosa bini kan..

atty's berkata...

mcm berjanji je..tayang peha..
setakt g konsert AF..pakai jean + tshirt..je

Delimasari berkata...

tayang peha tu

Umie gg rabbit berkata...

oH Tidak!!! Sexy sioottt..