Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 5 Jun 2010

Suka Ria Bershopping...

Salam Sabtu.

Yaaaa.......Semalam bertungkus lumus aku membodek boss, pasal apa??....pasal aku nak coti laa....mmg susah nak dpt cuti, sebab apa susah nak dapat coti??....sebab aku terlampau banyak koje laa.... Bodek punye bodek, akhitnya dapat gak. Suka hati lololololo.....

Apa lagi, perluang ke emasan aku berjumpa ngan datin2 terhormat laa.....Siapa datin terhomat tu???..... Adik2 aku la....susah beno nak jumpa ngan diorang ni, almaklum la, semuanye ngan kerjaya masing2 dan acap kali outstation.

Pepagi buta aku dah sampai umah mak. Pehhh....semuanye udah siap sedia tuk berlayar ke Nilai 3. Mmg xsabar nak perhabiskan money ye. Orang byk duit, opssss bukan aku ye, datin2 terhormat ni . Aku shopping ala kadar aje.

Layan gambo...



Soknok sgt2 dapat berjumpa ngan adik2 tercinta. Bila lagi dapat bersatu segini lagi. Rindu ngan korang.

10 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

mmg besh tu dpt kumpul adik beradik gi soping.. mcm org bujang lak... smbil soping smbil bergosip.. ila pun rindu gak nak wat cam ni!!!

Nia berkata...

Seronok kan kalau dapat berjumpa adik beradik. maklum aje, masing2 sibuk kan dengan kerja, nak jumpa pun susah..

blackroses berkata...

WAHHHH..shopping baju raya ke Sal? awak duduk kat mana ye?

sall berkata...

iela:

mmg best sgt2 kumpul adik beradik. Nah ko, menanah telinga adik aku, sebab aku suka tarbiah orang hahahaha....ustazah la katakan..

sall berkata...

Nia:

MMg susah sgt nak jumpa diaorang ni. Sesekali jumpa mmg xhabis cerita nak diceritakan.

sall berkata...

blackroses:

sambil menyelam minum air, dah alang2kan, beli je tuk baju raya. Sall duk di subang seksyen U5.

mama_umar_maryam berkata...

bestnye sall shopping with sisters! zety adek badek sorg je ppuan,so shopping dgn mak ajelah..huhu

El-Zaffril berkata...

Awal gile shopping utk raya

Tercipta Untukku dan Untukmu berkata...

bestnya ...dah shopg raya ke hehehe...tu la untung datin2 semua dok dekat...kita adik dok johor dah tkde teman nk bershopping...angkut je la adik2 ipar hehehe...pssst tp tk sebest sopping ngan adik sendiri tau hahaha...

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

Ni shopg2 sakan ke..shopg2 cuci mata? hehe

syoknya la adik2 dah besar pjg dah kawin sonokla kan sama2 leh berabis duit, sama2 buat duit..leh sama g holiday.. :D