Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 23 Jun 2010

Sedapnye....

U huuuu,,,,,

Hari ni aku nak ajak adik2, kakak2, abg2, makcik2, jom bersama chefman. Macam gempak je......Hari2 pikir nak masak apa mlm ni, betulkan??...So malam ni malas masak dan buat kapla aku sakit je, dengan segala hormatnye aku menjemput chefman. Chefman ni berasal dari Italio. Dia seorang yang terel memasak. Cakap je nak makan apa, pasti dia akan buat. Hebatkan chefman ni. Malas nak celoteh panjang lebat, pasangkan mata anda.....
tarraaaa....
*
*
*
*
*
*
Ni lah Chefman kita ye.

Ok, adik2, kakak2, abg2, makcik2 hari ni chefman akan mengajar kita bagaimana tuk memasak masakan ni ye. Pejamkan mata anda n buka, dan pejammmm, buka........, pejammmm, buka nahhhhhh.......
siap sudah....
*
*
*
*
*
*
*
*
Yeeee......hebatnye chef ni. Dengan cara pejam. buka...pejam buka...dah siap masakan dia. hahahahaha......
Tipuuuu.......
lawak2.
Lawak ke???...

Selamat menjamu Selera.... Caw Bedah....

4 ulasan:

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

hahaha buat saspen je ingatkan masak speggeti italiano td hahaha..ada sytlo la rizz...cayalah

Iela Fazielah berkata...

mmg lawak... masakan paling simple dimasak.. bukak mata masukkan dlm kuali.. pejam mata.. bukak mata balik dah masak!!! setuju.... !!!!!

E.L.I.Z.A berkata...

hehehe chef yg cute!

tetiba terasa lapa tgk kopok colorful tuh

Diarihatiku1976 berkata...

wow.. bagus ni..kecik.kecik dah nak jadi cheff... ahaaksksks