Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 22 Ogos 2010

Happy Bday Sayang...



BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH HIWABARAKATUH DAN SELAMAT SEJAHTERA


Syukur alhamdulillah, tepat jam 12:00mlm meningkat lagi umur si suamiku. Bulan Ogus, bulan yang paling bermakna bagi keluarga kami. 12/8/2010 hari perkawenan kami, 15/8/2010 bday putera kami, 22/8/2010 bday si suami n 31/8/2010 kita menyambut MERDEKA...Huryyyy....MERDEKA...MERDAKA....KERDEKA......
Bulan pose Nak sambut macam mana!!!!!....
Insyallah lepas raya kami sambut keempat2 ulangtahun ini.

Untuk suamiku....
V
V
V
Kau lah satu2nya, diantara berjuta, insan yang teristimewa.
Patah tak tumbuh lagi Hilang belum berganti
Kerana kau tersendiri, Satu wajah satu nama takkan pudar. Dan kau lah segala2nye bagi kami.

HAPPY BIRTHDAY SAYANG.
KU DOAKAN SEMOGE KESIHATANMU CEPAT SEMBUH.
Amin..

4 ulasan:

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

bestnya bln aug penuh dgn special day...bertuah.. :)

hepy anibesery...hepi belated besday to yr hubby :)

Iela Fazielah berkata...

heppi b'day to suami ko sall.... moga dia panjang umor, murah rezeki, jd suami penyayang dan sihat walafiat

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

ehemmm..romatik gitu ayat2 tu en somi yea..hehehe appy b'day !!!

Adyshariz berkata...

sall..en.dan baca tak ni..kang penat karang ayat dia wat dono pulak..hehe..happy segalanya untk korang berdua..moga sihat selalu..