Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Jumaat, 20 Ogos 2010

Nak cite, masak apa hari ni???









Salam petang Ramadhan semua.

Pose ke hari ni??.
Hari ni aku terlalu lah keletihan. Ok, hari ni aku nak cite nak masak apa hari ini. Aku sempat masak sayur kacang + sawi dan pecahkan telur, ikan caru masak sambal kicap n favoritesku buntut ayam. Aku goreng berlada. Pehhhhh....mabelesssss buntut ayam ni.....air soya n buah kurma.





Ok selamat berbuka.



2 ulasan:

Tercipta Untukku dan Untukmu berkata...

amboi bayaknya masak....nampak sedap hehehe selamat berbuka..

sall berkata...

Adlin a.k.a Kyra MomS:: Dalam kepenatan2 aku, kewajipan sebagai isteri n ibu kena jugak memasak. Si suami xsuka beli juadah di luar. Penat letak tepi, aku kaut pahala lo...