Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 12 Oktober 2010

Comeikan



Yang mana satu FAHMI, yang mana satu FARIS
dan FAUZI????

Meh klik sini ..
http://mamakembar3.blogspot.com/.

Salam
Alahaiiii...geram tengok si kembar 3 ni. Comei sgt2. Alangkah bersykurnye kalau aku dikurniakan kembar sebegini rupa. Sekali 3 keluar bersama2, membesar bersama2, sekolah bersama2, sakit bersama2, gelak nangis pun bersama2, makan minum pun bersama yang paling best sekali time mcm mana makbapa mengenal pasti yang mana satu along, angah n uda kan. Pehhh...bab ni mesti kelirukan. Weyyy...kalau korang macam mana???mesti mula2 kita kelirukan. Tapi lama kelamaan kita pasti menjadi juara. Sebab apa juara!!...sebab kita dpt mebezakan yang mana satu along, angah n uda. Mesti ada kelainan tengtang mereka bertiga ni kan. Mudah2an ada rezeki utk aku. Doakan aku ye....
Aku yang mengidam anak kembar.











Tiada ulasan: