Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 5 Oktober 2010

Sungguh letih N Penat bangat....


Salam pagi,
Dalam dua tiga minggu ini aku terasa sungguh penat bangat. Penat pasal gi OH kengkawan. Alhamdulillah minggu ni adalah minggu terakhir aku beraya. Aku Mohon maaf ada jugak rumah korang yang aku tak sempat nak pergi Maaf banyak2 ye. Tahun depan akan aku terjah umah korang.

Hari ni hari pertama aku start ganti pose. Aceh awal2 lagi aku dah ada mood mau ganti pose. Jangan xpercaya.
Memang bentak gilers perut aku tahun ni. Dengan banyaknye gi OH kengkawan n beraya lah huuuu.....n den dengan banyak melantak makanan yang berat2. Dan semalam aku timbang tara berat aku dah pun naik.
Memang xsesuai sangat ketinggian aku ngan keberatan aku sekarang ni. Berat badan aku dah naik 55kg.
Aduhhhh......gemuknyeeee tidakkkkk....

Aku nak kurus...... Aku nak kurus......Aku nak kurus....


Target turun 50kg.
Chayok2 utk aku...


Jumpa lagi ya....




Tiada ulasan: