Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 2 Ogos 2009

Mudah-mudahan Ada Rezeki Untuk Ku..

glitter-graphics.com


Hai, tangan aku gadai nak gak tempek gambar ni. Menarik x? Bila saat ni akan tiba? Aku tidak akan berputus asa, aku akan terus berdoa kepada Allah agar permintaan ku ini akan menjadi kenyataan.

Jalan pernah takut ku tinggalkan Saat bintang tak mampu lagi berdendang 
Saat malam menjadi terlalu dingin Hingga pagi tak seindah biasanya Takkan mungkin kita bertahan Hidup dalam bersendirian Panas terit hujan badai
Kita lalui bersama Saat hilang arah tujuan
Kau tahu ke mana berjalan Meski terang meski gelap
Kita lalui bersama Ku tak bisa merubah yang telah terjadi
Tapi aku akan menjanjikan yang terbaik
Agar kita tak pernah menjadi jadi Meski beza dermaga untuk kita berlabuh
Pernah kita jatuh
Mencuba berdiriMenahan saki dan menangis
Tapi erti hidup lebih dari itu Dan kita mencuba melawan



Tiada ulasan: