Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Sabtu, 22 Ogos 2009

Sudah Memadai....Jangan Membazir

Setiap tahun di bulan ramadan selera aku dan pakweku kurang mengancam. X tau nak makan ape. Tengok semuanye x sedap. Kenapa ek??..Aku pula kalau masak tak tau nak masak cikit2. Dah biasa masak tu sekuarge. Takut membazir la pulak. Mcm ne ni...dibawah ni ada la menu berbuka pose kami. Cukup ngan makan roti jon, popia goreng, buah kurma (wajib) n air buah (air buah ni bisness adik beradik) sesiape nak rasa boleh la datang ke Taman Medan Petaling Jaya Selangor Darul Ehsan. Tepi jalan berhadapan appt x siap. 

Ini la makanan pembuka selera kami ber3. Sahor pule kami cuma makan serunding daging dan nasi panassss....sedap loooo.....pehhh...cukup menyelerakan...Alhamdulillah selera kami ber2 sama. x memeningkan kapla aku....Itu saje. Sekian..Wassalam....

1 ulasan:

SyaNa berkata...

buke mmg tak amik nasi la ye??