Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Ahad, 16 Ogos 2009

Tukar Hadiah...

Oh My LOVE..... Kami dah janji,:

Dialog:

Sall: Tahun ni sall beli adiah tu abang dan abang balikan tuk sall, ok x?

Pakwe: Ok gak. 

Pakwe: Sall nak ape? Boleh abang belikan...

Sall: Nak jam tangan. Cantik, Simpel n jgn terlalu mahal tau.

Pakwe: emmmm....ok. Abang beli kat pasar malam je la. boleh???

Sall: Haaaa.... Bengang gaban aku....:(

Pakwe : Ok mcm ni, abang dah lama mengidamkan jam jenama TIMEX. sall beli tuk abg, abg  beli tuk sall.

Sall: Setuju3x....

Abaikan dialog sengal diatas ni...

***

*


Khas tuk pakweku,  terima la adiah yang x seberapa ni dan x sehebat yang di sangkakan. Aku harap pakweku suka sanagt2  dengan pemberian ku ini. Ayat poyo je...


Jenama TIMEX. ( Expidition Camber).


Seutas Jam tangan. Harganyeeee.... boleh laaa....masa tu aku beli ada sale 15%. Tengok berkenan aku terus beli. Aku beli kat sunway piramid. Adiah ni merangkumi 2 serangkai iaitu ari Anniversary n ari birthdaynye. Jimat badjet aku hihihihi....


Ku pakaikan d tangan kanan pakweku...cantik x??



Pemberian dari pakweku pule.............

*

*

                                                                         

Taraaaaa....suka bangat aku. Pakwe bagi adiah jam tangan juge. Cukup cantik, cimpel n menarik la....ko memang de bom...

Kena x?  kat tangan aku yang gelap ni..hihihihi...


Gitu la citenye. Kami menyambut hari Anniversary  yang ala kadar je. Kami akan cimpan memori yang cimpoi gile ni campai akhir hayat... Dah x de ape nak d cite lagi....campai sini je la...

Sekian.....                            


                                           

7 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

cantik jam tgn akak.... ila pun wat camni gak stiap thn... tukar hadiah... thn lepas pun kami bertukar jam tgn CASIO..... sy amik BabyG.....

SyaNa berkata...

tak pernah buat tukar2 hadiah
sbb selalu aku jek yg dpt hadiah..
dia tarak sbb dia suke kuar dialog "tak payah la..simpan je duit tu"
hahaa aku takmo derhaka, so aku ikot kata dia..wakakakaaa
selamat duittt

atty's berkata...

beshnya memasing dpt tuko diah..memasing dpt diah ..gak ..

~sall berkata...

ila : tq. wahh...baby-G tu...pebret akak tu. tapi sayang x dapek...yg ni pun syukur alhamdulillah...

~sall berkata...

Syana: beruntung la ko, asyik ko je dpt adiah ek. Bagus tu, ikut ckp suami. Istri misali la ni..Amin

~sall berkata...

atty: ada rezeki awk tu. tunggu ye..hubby U mesti penyayang org nye kan??...

日月神教-任我行 berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇