Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Selasa, 4 Ogos 2009

Sedih...Terkene Jangkitan....

Dah dua kali nak cerita pasal saskit mata ni, tetapi bila nak save error la pulak. Bangun pagi je mata dah bengkak. Semalam hubby ajak gi klinik,sampai  d klinik, ness x kasi jumpe doctor. Sebabnyeeee aku x bawa buku rawatan pekerja.Huuuuu...padan ngan muka aku...

Sebelum tu nak cerita pasal pi klinik. Sampai je d klinik Semua orang pandang aku, apa.... lawa ke aku ni,hihihihi..... ape la minah ni pepegi bute pakai cermin mata, gilo ke....centu la kot diaorang kata, ramalan aje...hihihi...

First: Semalam gi dpt MC 2 hari, kos rawatan percuma. Huyoooo. Doktor kasi ubat mata n antibiotik. Doktor terkejut+ngeri lihat mata aku, bengkak gile, doc pun mcm nak x nak je check aku,

     Dialog :---------

~~Aku : kenape doc,takut berjagkit ke?   

~~Doc : mmmmmmmm ye.

~~Aku : (dlm hatiku berkata) minawey punye doc. kalau takut x yah jd doctor.

~~Doc :  barlari basuh tangan. 

~~Aku : gelak besar la aku wakakaka


Nama Klinik yang aku gi semalam :

"Mediviron Seksyen U3"

13,Jln Dinar E U3/E,

Taman Subang Perdana. 

~~Wahhh....aku promot la pulak klinik ni,hihihihi


ni la ubat-ubatan yang doc beri..


ni MC dapat 2 hari daaaa...


Ni pulak gambo orang sakit mato...walaupun sakit tapi aku tetep ceria hihihihi...zazssssssssss

 

 

 

 

 

Tiada ulasan: