Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Rabu, 14 Julai 2010

Nak Tahu....



Selamat pagi semua.

Anda sihat hari ni? mesti lah sihat kan. Kalau kurang sihat, aku ada ubatnye. Nak tau apa ubatnye???
Niiiii...diaaaa......~~~~T E M P O Y A K~~~~kihkihkihkih.....
Semalam balik umah mak aku diTmn Medan selangor., aku borong tempoyak. 15kg. Banyak kan. Setahun sekali mak aku bisnes tempoyak ni. Tempoyak ori tau. Xde campur apa2pun. Nak beli??, datang lah ditaman medan. Aku rasa puan shima teman blogger aku tinggal disana. Ok shima kalau ko berminat nak rasa tempoyak mak aku, jemput2 lah datang dikedai buah abang aku yang berada disimpang ke-2 tepi jalan berhadapan Apt yang xsiap tu. Ada kedai jual durian n buah2an lain pun ada. Nama abang aku ATAN. Hahahahha,,,,,,pomosi sikit ya....( ayat sengal diatas ni, sila abaikan.....)

Ni TEMPOYANknye.

Masyallah penuh peti ais aku. alhamdilliah 15kg.... muat beb. Sok sedia dijual. 1kg RM8.00 aje, murahkan....


3 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

wah... best2... bisness tempoyak.. tgh musim nih.. i like tempoyak!!!! heheh

sall: ila tag sall buat Lucky draw.. nnt jengah blog ila ye...

Syima ~Mama Kyra~ berkata...

aku suka durian...ye ke abg ko jual durian..blk kang aku tinjau..hehe

sall berkata...

Iela Fazielah: bisnes kecil2an je. Cari duit raya hihihihi....Tag ko sall dah buat.





Syima ~Mama Kyra~: Tinjau2 je ke!!belinye udah ka??