Chak..Chak..Chak..Boom..

mia

~Terima Kasih kerana mengikuti blog ini. Add aku k. Akan aku balas add korang.~

Jumaat, 9 Julai 2010

prrrrrrrrrrr...........i am Sorry...

Salam.

Gegar jantung aku, kena marah ngan pakwe aku. Sebab aku kuarkan artikel yang tak sepatutnya ditontoni. Artikel tu telah dipadam oleh pakweku. So yang mn sempat menonton aksi tu, disini aku memohon bebanyak2 kemaafan dari ujung rambut hingga ujung kaki ya. Terutama sekali pada my hasben. Sorry bang, sall xbuat lagi.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Prrrrrrr......
Aku didenda.....
seminggu xle pegang laptop...
huuuuu......


5 ulasan:

ita cutevirus berkata...

alahai.. siannyer sall...

sWeEtDaRLinG berkata...

rugi tak dan nak tengok... hehehehe

Adlin a.k.a Kyra MomS berkata...

ala sall tk sempat nk tonton aksi yg terlampau tu..aksi yg buat pakwe mu marah dgn mendenda mu itu hehehe...

alawiah raji berkata...

heeheheh....mesti yg post senaman sex tu kan sall?(ke salah sy teka ni)

sall berkata...

ita cutevirus: apo nak buet. Silap sendiri.


sWeEtDaRLinG: hahahaha....



Adlin a.k.a Kyra MomS: Lebih baik t
akyah nonton lin, maksiat mata je.hihihihihi....




alawiah raji : betul...dah tengok ye....